ПАРТНЕРИ Науково-технічне Інформаційне Дослідницьке Гірничодобувні підприємства Навчальні заклади Громадські організації Науково-дослідні інститути БІБЛІОТЕКА Журнали По докторским диссертациям Науково-технічні Підручники Методички Автореферати

ПОДІЇ


освітні наукові виробничі

КОНКУРСИ


гранти стипендії премії нагороди

призи програми обміни студії

тренінги  стажуванння літні школи

ФОТОГАЛЕРЕЇ


науково-освітні та гірничовидобувні

центри України

КОНТАКТИ


koordinator_rudana
analitik_rudana
tehnolog_rudana
consultant_ua
gemmolog_rudana
innovacii_rudana
filolog_rudana
secretar_rudana


ПРОГРАМИ

ПОСИЛАННЯ


Главная 

Освітньо-науково-виробничий портал «Рудана»

Журнали

Науково-популярні журнали

Науково-технічні журнали

Реферативні журнали

Спеціальні журнали

  автор: Олег Хоменко

Інформація у стадії перекладу.

 


 

Якщо Ви бажаєте переглянути цю сторінку російською або англійською мовами, натисніть.

 

  


Зробити стартовою
Долучити до закладок
Пошук по порталу
Пошук по заголовках, описах, ключових словах сторінок
Пошук по заголовках, описах, ключових словах і тілу сторінок
Новини

2018-10-09
штекерні пристрої
Проектувальникам систем освітлення, дизайнерам-світлотехніків, просто дизайнерам, електрикам, монтажникам, інсталяторам систем автоматизації, а також фахівцям служб внутрішніх комунікацій будинків, будівель і закладів. Звичайно найголовніше питання - застосування штекерного пристрої та електромонтаж для систем освітлення.

Аналітика

Г.Г. Півняк
Алгоритм підготовки фахівців з гірництва
Закон України «Про вищу освіту» регламентує різноманітні траєкторії ступеневої підготовки фахівців з вищою освітою, в тому числі навчання за скороченим терміном на базі освітньо-кваліфікаційного рівня молодший спеціаліст. Випускники вищого навчального закладу першого рівня акредитації, які здобувають освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодший спеціаліст мають право продовжити навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр спорідненого напряму підготовки у вищих навчальних закладах III-IV рівнів акредитації за інтегрованими навчальними планами. Основна вимога до інтегрованих навчальних планів – забезпечення якості підготовки фахівців згідно з державними освітніми стандартами.

Відповіді на Ваші питання
Будьте в курсі всіх новинок порталу
Підпишіться на розсилання
E-mail:
  Підписатись
Повідомити про помилки
на сайті