EVENTS


education scientific production

COMPETITIONS


grants bonus reward prizes

program  exchanges trainings

studio internship summer school

PHOTOGALLERIES


scientific and educational

minin centers Ukraine

CONTACT  UC


consultant_ua

PROGRAMS

LINKS


Науковий вісник НГУ 2006 р №4

НАУКОВИЙ ВІСНИК
НАЦІОНАЛЬНОГО ГІРНИЧОГО УНІВЕРСИТЕТУ
НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЖУРНАЛ

МАРКЕТИНГ ОСВІТИ

Зміст

Мельник С.В. Інституційно-інноваційна модель досягнення збалансованості пропозиції освітніх послуг до потреб національного та регіональних ринків праці    
Оболенська Т.Є., Усиченко Ю.В.  Наукові засади формування механізму узгодження ринку освітніх послуг та ринку праці
Півняк Г.Г., Салов В.О., Кучін О.С., Ніколаєва Т.Г., Салова  В.О. Розрахунки кадрового забезпечення навчального процесу
Багрова І.В., Яровенко Т.С. Інвестиційні проекти у становленні ринку освітянських послуг
Яцишина Л.К., Гончаров Ю.В., Лабурцева О.І. Напрями забезпечення відповідності підготовки фахівців вимогам ринку праці
Коваленко І.К. Міжнародний досвід демократизації освіти: пріоритети політики США в галузі освіти
Корсунський С.В. Комерціалізація технологій в університетах: досвід Сполучених Штатів Америки
Решетілова Т.Б., Захарченко Ю.В. Стратегічне управління ВНЗ на основі системи показників
Довбня С.Б., Ігнашкіна Т.Б., Верещак В.С. До питання забезпечення відповідності вищої економічної освіти сучасним потребам ринку праці
Лилик І.В. Кваліфікаційні програми: адаптація світового досвіду в Україні
Максимова Т.С. Маркетинг як напрямок професійної діяльності, академічної підготовки та наукових досліджень
Карпенко Н.В. Модель взаємодії підприємства та навчального закладу в процесі підготовки майбутнього маркетолога
Примак Т.О., Ткачук О.В. Маркетингові комунікації в системі освіти
Гетьман О.О. Напрями взаємодії підприємств з ринком освітянських послуг     
Галушко О.С., Яцентюк С.В. Вибір стратегії просування освітніх послуг в умовах інтеграції України у міжнародний освітянський простір
Козаченко Г.В., Дібніс Г.І. Маркетингова орієнтація підготовки спеціалістів у галузі управління у вищих навчальних закладах
Ілляшенко С.М. Інформаційний потенціал ВНЗ та методи його оцінки
Петруня Ю.Є. Організація маркетингу у вищому навчальному закладі
Мацеєва Н.В. Стратегія позиціювання ВНЗ на ринку освітніх послуг
Чухрай Н.І., Лялюк А.М. Теоретико-методологічні основи управління розвитком вищого навчального закладу на засадах логістики
Чумаченко Т.М., Скиба Г.В. Важливість комунікативної політики у сфері освітніх послуг
Максименко О.Л., Шиманович Н.М. До питання відповідності рівня маркетингової освіти спеціалістів  очікуванням ринку праці
Волокитіна Л.О., Криковцева Н.О. Інноваційній економіці - інноваційна післядипломна освіта ВНЗ
Баранник Л.Б. Значення соціальної реклами як фактора формування сучасного громадянського суспільства
Косарєв В.М. Адаптація системи вищої освіти до умов транзистивної економіки
Тараненко И.В., Красовская Е.Ю. Рынок высшего образования и рынок труда: особенности взаимодействия и перспективы развития
Палєхова Л.Л. Загальні та специфічні характеристики потреб промислових підприємств у вищій освіті персоналу
Афенченко Г.В. Коммуникации в образовании: между наукой и бизнесом
Каніщенко Н.Г. Вища економічна освіта в системі виробничих кластерів України
Дейнега О.В. Методичні особливості оцінювання ринкової невизначеності функціонування комерційних закладів освіти
Власюк В.Є. До характерних особливостей впливів освіченості та культурології на формування управлінського персоналу
Белявцев М.И., Воробьев В.Н. Организация подготовки маркетологов для промышленных предприятий Донбасса
Примак Т.О. Концептуальні підходи до підготовки маркетингових комунікаторів в Україні

Відомості про авторів

Дніпропетровськ 2006

Make homepage
Add to favorits
Search portal
Search by site (speedly)
Search by site (slowely)
News

2025-03-09
Wholesale footwear for men, women and children
Wholesale shoe sales are a profitable solution for entrepreneurs, stores, and online platforms. Men's, women's, and children's shoes are in high demand year-round, so purchasing in large quantities helps reduce costs and increase profits

Analitics

Studying in the Czech RepublicOca Praga
Studying in the Czech Republic
The Czech Republic is one of the most attractive destinations for higher education in Europe. Thousands of students from different countries, including the CIS, come here every year to get quality education and a European diploma. In this article, we will analyze why it is good to study in the Czech Republic, what advantages await students, and we will also give practical advice to those who are only planning to enroll.

Frequently asked questions
Be well informed on all news of the portal
Subscribe on the news posting
E-mail:
  Sign up
Report about inexactness
on site