EVENTS


education scientific production

COMPETITIONS


grants bonus reward prizes

program  exchanges trainings

studio internship summer school

PHOTOGALLERIES


scientific and educational

minin centers Ukraine

CONTACT  UC


consultant_ua

PROGRAMS

LINKS


Науковий вісник НГУ 2006 р №4

НАУКОВИЙ ВІСНИК
НАЦІОНАЛЬНОГО ГІРНИЧОГО УНІВЕРСИТЕТУ
НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЖУРНАЛ

МАРКЕТИНГ ОСВІТИ

Зміст

Мельник С.В. Інституційно-інноваційна модель досягнення збалансованості пропозиції освітніх послуг до потреб національного та регіональних ринків праці    
Оболенська Т.Є., Усиченко Ю.В.  Наукові засади формування механізму узгодження ринку освітніх послуг та ринку праці
Півняк Г.Г., Салов В.О., Кучін О.С., Ніколаєва Т.Г., Салова  В.О. Розрахунки кадрового забезпечення навчального процесу
Багрова І.В., Яровенко Т.С. Інвестиційні проекти у становленні ринку освітянських послуг
Яцишина Л.К., Гончаров Ю.В., Лабурцева О.І. Напрями забезпечення відповідності підготовки фахівців вимогам ринку праці
Коваленко І.К. Міжнародний досвід демократизації освіти: пріоритети політики США в галузі освіти
Корсунський С.В. Комерціалізація технологій в університетах: досвід Сполучених Штатів Америки
Решетілова Т.Б., Захарченко Ю.В. Стратегічне управління ВНЗ на основі системи показників
Довбня С.Б., Ігнашкіна Т.Б., Верещак В.С. До питання забезпечення відповідності вищої економічної освіти сучасним потребам ринку праці
Лилик І.В. Кваліфікаційні програми: адаптація світового досвіду в Україні
Максимова Т.С. Маркетинг як напрямок професійної діяльності, академічної підготовки та наукових досліджень
Карпенко Н.В. Модель взаємодії підприємства та навчального закладу в процесі підготовки майбутнього маркетолога
Примак Т.О., Ткачук О.В. Маркетингові комунікації в системі освіти
Гетьман О.О. Напрями взаємодії підприємств з ринком освітянських послуг     
Галушко О.С., Яцентюк С.В. Вибір стратегії просування освітніх послуг в умовах інтеграції України у міжнародний освітянський простір
Козаченко Г.В., Дібніс Г.І. Маркетингова орієнтація підготовки спеціалістів у галузі управління у вищих навчальних закладах
Ілляшенко С.М. Інформаційний потенціал ВНЗ та методи його оцінки
Петруня Ю.Є. Організація маркетингу у вищому навчальному закладі
Мацеєва Н.В. Стратегія позиціювання ВНЗ на ринку освітніх послуг
Чухрай Н.І., Лялюк А.М. Теоретико-методологічні основи управління розвитком вищого навчального закладу на засадах логістики
Чумаченко Т.М., Скиба Г.В. Важливість комунікативної політики у сфері освітніх послуг
Максименко О.Л., Шиманович Н.М. До питання відповідності рівня маркетингової освіти спеціалістів  очікуванням ринку праці
Волокитіна Л.О., Криковцева Н.О. Інноваційній економіці - інноваційна післядипломна освіта ВНЗ
Баранник Л.Б. Значення соціальної реклами як фактора формування сучасного громадянського суспільства
Косарєв В.М. Адаптація системи вищої освіти до умов транзистивної економіки
Тараненко И.В., Красовская Е.Ю. Рынок высшего образования и рынок труда: особенности взаимодействия и перспективы развития
Палєхова Л.Л. Загальні та специфічні характеристики потреб промислових підприємств у вищій освіті персоналу
Афенченко Г.В. Коммуникации в образовании: между наукой и бизнесом
Каніщенко Н.Г. Вища економічна освіта в системі виробничих кластерів України
Дейнега О.В. Методичні особливості оцінювання ринкової невизначеності функціонування комерційних закладів освіти
Власюк В.Є. До характерних особливостей впливів освіченості та культурології на формування управлінського персоналу
Белявцев М.И., Воробьев В.Н. Организация подготовки маркетологов для промышленных предприятий Донбасса
Примак Т.О. Концептуальні підходи до підготовки маркетингових комунікаторів в Україні

Відомості про авторів

Дніпропетровськ 2006

Make homepage
Add to favorits
Search portal
Search by site (speedly)
Search by site (slowely)
News

2023-12-02
Weight of modern military body armor
The weight of modern military body armor can vary significantly, as can their cost, depending on several factors. The weight of body armor used by military personnel ranges from 9 to 25 kg, depending on the specific model and the purpose of its use.

Analitics

Embroidery on T-shirtsGold Needle
Embroidery on T-shirts
We embroider logos, chevrons, tridents, trademarks and the like on T-shirts and other clothing. The process of embroidery on fabric, leather and fur is as computerized as possible. An embroidery machine ensures fast and high-quality application of the desired design to the surface. There is programming of various patterns drawn in special programs indicating the color of the thread. This makes it possible to embroider exclusive designs.

Frequently asked questions
Be well informed on all news of the portal
Subscribe on the news posting
E-mail:
  Sign up
Report about inexactness
on site