Головна | Новини | Аналітика | Служба підтримки | Контакти | Про нас

ПАРТНЕРИ Науково-технічне Дослідницьке Інформаційне Гірничодобувні підприємства Громадські організації Навчальні заклади Науково-дослідні інститути БІБЛІОТЕКА Методички Підручники Автореферати Журнали

ПОДІЇ


освітні наукові виробничі

КОНКУРСИ


гранти стипендії премії нагороди

призи програми обміни студії

тренінги  стажуванння літні школи

ФОТОГАЛЕРЕЇ


науково-освітні та гірничовидобувні

центри України

КОНТАКТИ


koordinator_rudana
analitik_rudana
tehnolog_rudana
consultant_ua
gemmolog_rudana
innovacii_rudana
filolog_rudana
secretar_rudana


ПРОГРАМИ

ПОСИЛАННЯ


?????????????? ??????????
???????????? «?????? ???????»

Главная 

Освітньо-науково-виробничий портал «Рудана»

Науковий вісник НГУ 2006 р №4

НАУКОВИЙ ВІСНИК
НАЦІОНАЛЬНОГО ГІРНИЧОГО УНІВЕРСИТЕТУ
НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЖУРНАЛ

МАРКЕТИНГ ОСВІТИ

Зміст

Мельник С.В. Інституційно-інноваційна модель досягнення збалансованості пропозиції освітніх послуг до потреб національного та регіональних ринків праці    
Оболенська Т.Є., Усиченко Ю.В.  Наукові засади формування механізму узгодження ринку освітніх послуг та ринку праці
Півняк Г.Г., Салов В.О., Кучін О.С., Ніколаєва Т.Г., Салова  В.О. Розрахунки кадрового забезпечення навчального процесу
Багрова І.В., Яровенко Т.С. Інвестиційні проекти у становленні ринку освітянських послуг
Яцишина Л.К., Гончаров Ю.В., Лабурцева О.І. Напрями забезпечення відповідності підготовки фахівців вимогам ринку праці
Коваленко І.К. Міжнародний досвід демократизації освіти: пріоритети політики США в галузі освіти
Корсунський С.В. Комерціалізація технологій в університетах: досвід Сполучених Штатів Америки
Решетілова Т.Б., Захарченко Ю.В. Стратегічне управління ВНЗ на основі системи показників
Довбня С.Б., Ігнашкіна Т.Б., Верещак В.С. До питання забезпечення відповідності вищої економічної освіти сучасним потребам ринку праці
Лилик І.В. Кваліфікаційні програми: адаптація світового досвіду в Україні
Максимова Т.С. Маркетинг як напрямок професійної діяльності, академічної підготовки та наукових досліджень
Карпенко Н.В. Модель взаємодії підприємства та навчального закладу в процесі підготовки майбутнього маркетолога
Примак Т.О., Ткачук О.В. Маркетингові комунікації в системі освіти
Гетьман О.О. Напрями взаємодії підприємств з ринком освітянських послуг     
Галушко О.С., Яцентюк С.В. Вибір стратегії просування освітніх послуг в умовах інтеграції України у міжнародний освітянський простір
Козаченко Г.В., Дібніс Г.І. Маркетингова орієнтація підготовки спеціалістів у галузі управління у вищих навчальних закладах
Ілляшенко С.М. Інформаційний потенціал ВНЗ та методи його оцінки
Петруня Ю.Є. Організація маркетингу у вищому навчальному закладі
Мацеєва Н.В. Стратегія позиціювання ВНЗ на ринку освітніх послуг
Чухрай Н.І., Лялюк А.М. Теоретико-методологічні основи управління розвитком вищого навчального закладу на засадах логістики
Чумаченко Т.М., Скиба Г.В. Важливість комунікативної політики у сфері освітніх послуг
Максименко О.Л., Шиманович Н.М. До питання відповідності рівня маркетингової освіти спеціалістів  очікуванням ринку праці
Волокитіна Л.О., Криковцева Н.О. Інноваційній економіці - інноваційна післядипломна освіта ВНЗ
Баранник Л.Б. Значення соціальної реклами як фактора формування сучасного громадянського суспільства
Косарєв В.М. Адаптація системи вищої освіти до умов транзистивної економіки
Тараненко И.В., Красовская Е.Ю. Рынок высшего образования и рынок труда: особенности взаимодействия и перспективы развития
Палєхова Л.Л. Загальні та специфічні характеристики потреб промислових підприємств у вищій освіті персоналу
Афенченко Г.В. Коммуникации в образовании: между наукой и бизнесом
Каніщенко Н.Г. Вища економічна освіта в системі виробничих кластерів України
Дейнега О.В. Методичні особливості оцінювання ринкової невизначеності функціонування комерційних закладів освіти
Власюк В.Є. До характерних особливостей впливів освіченості та культурології на формування управлінського персоналу
Белявцев М.И., Воробьев В.Н. Организация подготовки маркетологов для промышленных предприятий Донбасса
Примак Т.О. Концептуальні підходи до підготовки маркетингових комунікаторів в Україні

Відомості про авторів

Дніпропетровськ 2006

Зробити стартовою
Долучити до закладок
Пошук по порталу
Пошук по заголовках, описах, ключових словах сторінок
Пошук по заголовках, описах, ключових словах і тілу сторінок
Новини

07.11.12
Поповнення бібліотеки порталу «Рудана»
Вийшов з друку новий навчальний посібник (Фізико-хімічна геотехнологія / М.М. Табаченко, О.Б. Владико, О.Є. Хоменко, Д.В. Мальцев – Д.: НГУ, 2012. – 310 с.). Рецензентами виступили М.С. Четверик, доктор технічних наук, старший науковий співробітник, професор, завідувач відділу геомеханічних основ розробки родовищ ІГТМ ім. Н.С. Полякова НАН України і В.В. Цариковський, доктор технічних наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу підземних гірничих робіт та геомеханіки ДП «Науково-дослідний гірничорудний інститут».


Аналітика

С. Сторчак
Парадокси на відвалах
Стабільна робота одного з провідних секторів економіки, що забезпечує чверть товарного виробництва і половину валютних надходжень до бюджету (а бувало, і 90%), залежить, перш за все, від стабільного забезпечення сировиною. Гріх скаржитись, із залізною рудою нам пощастило залізно. За її запасами Україна – одна з найбагатших країн світу. Але перманентні сировинні конфлікти між вітчизняними металургійними компаніями свідчать про те, що «багато» – ще не обов'язково «добре».

Відповіді на Ваші питання
Будьте в курсі всіх новинок порталу
Підпишіться на розсилання
E-mail:
  Підписатись
Повідомити про помилки
на сайті

????????????????? «??????»

Контактні особи по проекту:

Олег, e-mail: koordin@rudana.in.ua

Наталя, e-mail: romah-v@mail.ru

Page Rank Icon Rambler's Top100
Дизайн та підтримка: http://inter-biz.info/
Програмування: Пуляєв Ю.А.