ПАРТНЕРИ Науково-технічне Дослідницьке Інформаційне Гірничодобувні підприємства Навчальні заклади Громадські організації Науково-дослідні інститути БІБЛІОТЕКА Журнали Підручники Методички Автореферати

ПОДІЇ


освітні наукові виробничі

КОНКУРСИ


гранти стипендії премії нагороди

призи програми обміни студії

тренінги  стажуванння літні школи

ФОТОГАЛЕРЕЇ


науково-освітні та гірничовидобувні

центри України

КОНТАКТИ


koordinator_rudana
analitik_rudana
tehnolog_rudana
consultant_ua
gemmolog_rudana
innovacii_rudana
filolog_rudana
secretar_rudana

ПРОГРАМИ

ПОСИЛАННЯ


Научный вестник НГУ 2005 р №4

НАУКОВИЙ ВІСНИК
НАЦІОНАЛЬНОГО ГІРНИЧОГО УНІВЕРСИТЕТУ
НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЖУРНАЛ

МАРКЕТИНГ ОСВІТИ
ВЗАЄМОДІЯ РИНКІВ ПРАЦІ ТА ОСВІТИ
МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ УПРАВЛІННЯ
ВИЩИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ

Зміст

Павленко А.Ф., Оболенська Т.Є., Вітлінський В.В. Рейтингове управління конкурентоспроможністю на ринку освітніх послуг вищих навчальних закладів
Півняк Г.Г., Салов В.О. Визначення та реалізація механізмів підвищення якості вищої освіти
Чухрай Н., Патора Р. Напрямки маркетингових досліджень ринку освітніх послуг: вітчизняний та польський досвід
Оболенська Т.Є., Сологуб О.П., Усиченко Ю.В. Маркетингова стратегічна політика оптимізації ринку освітніх послуг та ринку праці в інноваційно-інвестиційній політиці України
Гуляєва Н.М. Маркетинг у сфері освітніх послуг, орієнтований на вартість
Ткаченко В.А. Мы должны опираться на апробированные принципы
Заруба В.Я., Артюхіна М.В. Концепція цінностей у маркетинговому управлінні вищою освітою
Дайновський Ю.А. Маркетингові аспекти забезпечення ефективності діяльності вищих навчальних закладів
Садеков А.А., Сологуб В.І. Інформаційне забезпечення маркетингового управління вищим навчальним закладом
Кратт О.А. Оцінка наслідків зміни кон’юнктури ринку послуг вищої освіти на діяльність вищих навчальних закладів
Козаченко Г.В., Дібніс Г.І. Маркетингове управління діяльністю вищих навчальних закладів
Пушкін В.Ю., Полторак І.С. Соціально-психологічні та соціально-комунікативні компоненти моделі майбутнього фахівця
Каніщенко О.Л. Інтернаціоналізація українського ринку освітніх послуг
Холодный Г.А. Развитие высшего учебного заведения на основе использования стратегии диверсификации
Гліненко Л.К. Функціональний підхід до маркетингу освітніх послуг
Макаренко В.О., Нечаєв В.П. Узгодження потреб ринку праці та ринку освітніх послуг вищих навчальних закладів України
Смеричевская С.В. Рынок международных образовательных услуг: состояние и перспективы развития
Величко О.П. Ринкові інструменти управління сучасним вищим навчальним закладом
Савчук Л.Н., Сокиринская И.Г., Савчук Р.В. Качество образования в контексте новой образовательной парадигмы на примере структуры профессий экономического профиля
Відомості про авторів

Дніпропетровськ 2005

Зробити стартовою
Долучити до закладок
Пошук по порталу
Пошук по заголовках, описах, ключових словах сторінок
Пошук по заголовках, описах, ключових словах і тілу сторінок
Новини

2019-02-15
Пневматичний насос
Пневматичні мембранні насоси - дозатори виробляють по всьому Світу. Так найвідоміші світові лідери: M Pumps (Італія) і MDSJ (Туреччина).
В Україні компанія M Pumps рекомендує працювати з їх офіційним дистриб'ютором - ТОВ «Дозуючі технології». А компанії MDSJ так само просить вести переговори з придбання, встановлення та обслуговування виключно з дистриб'ютором - ПК САТЕС.

Аналітика

КондиціонериРП Строй
Кондиціонери
Що ж стосується кондиціонування в Україні - тобто як автономні системи, так і централізовані для всієї будівлі, будинку, приміщення. Звичайно найчастіше клімат-контроль на всю будівлю встановлюють в резиденціях, в готелях і готелях і в здравницях всеукраїнського значення. А ось що стосується більшості - так це просто автономне кондиціонування

Відповіді на Ваші питання
Будьте в курсі всіх новинок порталу
Підпишіться на розсилання
E-mail:
  Підписатись
Повідомити про помилки
на сайті