ПАРТНЕРИ Науково-технічне Інформаційне Гірничодобувні підприємства Громадські організації Дослідницьке Навчальні заклади Науково-дослідні інститути БІБЛІОТЕКА Підручники Методички Журнали Автореферати

ПОДІЇ


освітні наукові виробничі

КОНКУРСИ


гранти стипендії премії нагороди

призи програми обміни студії

тренінги  стажуванння літні школи

ФОТОГАЛЕРЕЇ


науково-освітні та гірничовидобувні

центри України

КОНТАКТИ


consultant_ua

ПРОГРАМИ

ПОСИЛАННЯ


Научный вестник НГУ 2005 р №4

НАУКОВИЙ ВІСНИК
НАЦІОНАЛЬНОГО ГІРНИЧОГО УНІВЕРСИТЕТУ
НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЖУРНАЛ

МАРКЕТИНГ ОСВІТИ
ВЗАЄМОДІЯ РИНКІВ ПРАЦІ ТА ОСВІТИ
МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ УПРАВЛІННЯ
ВИЩИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ

Зміст

Павленко А.Ф., Оболенська Т.Є., Вітлінський В.В. Рейтингове управління конкурентоспроможністю на ринку освітніх послуг вищих навчальних закладів
Півняк Г.Г., Салов В.О. Визначення та реалізація механізмів підвищення якості вищої освіти
Чухрай Н., Патора Р. Напрямки маркетингових досліджень ринку освітніх послуг: вітчизняний та польський досвід
Оболенська Т.Є., Сологуб О.П., Усиченко Ю.В. Маркетингова стратегічна політика оптимізації ринку освітніх послуг та ринку праці в інноваційно-інвестиційній політиці України
Гуляєва Н.М. Маркетинг у сфері освітніх послуг, орієнтований на вартість
Ткаченко В.А. Мы должны опираться на апробированные принципы
Заруба В.Я., Артюхіна М.В. Концепція цінностей у маркетинговому управлінні вищою освітою
Дайновський Ю.А. Маркетингові аспекти забезпечення ефективності діяльності вищих навчальних закладів
Садеков А.А., Сологуб В.І. Інформаційне забезпечення маркетингового управління вищим навчальним закладом
Кратт О.А. Оцінка наслідків зміни кон’юнктури ринку послуг вищої освіти на діяльність вищих навчальних закладів
Козаченко Г.В., Дібніс Г.І. Маркетингове управління діяльністю вищих навчальних закладів
Пушкін В.Ю., Полторак І.С. Соціально-психологічні та соціально-комунікативні компоненти моделі майбутнього фахівця
Каніщенко О.Л. Інтернаціоналізація українського ринку освітніх послуг
Холодный Г.А. Развитие высшего учебного заведения на основе использования стратегии диверсификации
Гліненко Л.К. Функціональний підхід до маркетингу освітніх послуг
Макаренко В.О., Нечаєв В.П. Узгодження потреб ринку праці та ринку освітніх послуг вищих навчальних закладів України
Смеричевская С.В. Рынок международных образовательных услуг: состояние и перспективы развития
Величко О.П. Ринкові інструменти управління сучасним вищим навчальним закладом
Савчук Л.Н., Сокиринская И.Г., Савчук Р.В. Качество образования в контексте новой образовательной парадигмы на примере структуры профессий экономического профиля
Відомості про авторів

Дніпропетровськ 2005

Зробити стартовою
Долучити до закладок
Пошук по порталу
Пошук по заголовках, описах, ключових словах сторінок
Пошук по заголовках, описах, ключових словах і тілу сторінок
Новини

2021-11-02
Білизна для молодої матусі
Кожна жінка має мотребу виглядати гарно навіть тоді, коли на неї ніхто не дивиться. І це природньо. Дівчата з малку вчаться у своїх матусь завдавати собі настрою завдяки удобному та комфортному, але і зовнішньо красивому одягу. Для жінок одяг - це і настрій, це і образ і зручність у рухах.

Аналітика

Мобільний телефон Apple iPhone 12 Pro Max 256GBStylus
Мобільний телефон Apple iPhone 12 Pro Max 256GB
Встроенная память: 256 ГБ / Беспроводные коммуникации: Wi‑Fi 802.11ax (Wi-Fi 6) с технологией MIMO 2x2, Bluetooth 5.0, NFC / Камера: тройная 12 МП (f/2.4)+12 МП (f/1.6)+12 МП (f/2.2), автофокус, 12-кратный цифровой зум, True Tone всп / Операционная система: iOS 14 / Цвет корпуса: «тихоокеанский синий». Купити в Києві, в Україні, Ціна, відгуки, характеристики. Швидка доставка по Україні та самовивіз з точки видачі в STYLUS.

Відповіді на Ваші питання
Будьте в курсі всіх новинок порталу
Підпишіться на розсилання
E-mail:
  Підписатись
Повідомити про помилки
на сайті