ПАРТНЕРИ Науково-технічне Інформаційне Дослідницьке Збір промислових чинників і даних Виробничо-регіональні Червоний гірник Трудова слава Гірницький вісник Робоче слово Огляд науково-технічних джерел Уран Моніторинг та мінімізація негативного впливу господарської діяльності залізорудних підприємств України на навколишнє природне середовище Добір методів дослідження ГМК: досягнення, проблеми та перспективи розвитку Спеціальні Видання спільних публікацій Школа підземної розробки Постановка промислових експериментів Співавторство в патентах, ліцензіях Гірничодобувні підприємства Навчальні заклади Громадські організації Науково-дослідні інститути БІБЛІОТЕКА Журнали Підручники Методички Автореферати

ПОДІЇ


освітні наукові виробничі

КОНКУРСИ


гранти стипендії премії нагороди

призи програми обміни студії

тренінги  стажуванння літні школи

ФОТОГАЛЕРЕЇ


науково-освітні та гірничовидобувні

центри України

КОНТАКТИ


koordinator_rudana
analitik_rudana
tehnolog_rudana
consultant_ua
gemmolog_rudana
innovacii_rudana
filolog_rudana
secretar_rudana


ПРОГРАМИ

ПОСИЛАННЯ


Главная 

Освітньо-науково-виробничий портал «Рудана»

Виробничо-регіональні газети

Інформація у стадії перекладу.

автор: Олег Хоменко


 

Якщо Ви бажаєте переглянути цю сторінку російською або англійською мовами, натисніть.

 

  


Зробити стартовою
Долучити до закладок
Пошук по порталу
Пошук по заголовках, описах, ключових словах сторінок
Пошук по заголовках, описах, ключових словах і тілу сторінок
Новини

2018-10-09
штекерні пристрої
Проектувальникам систем освітлення, дизайнерам-світлотехніків, просто дизайнерам, електрикам, монтажникам, інсталяторам систем автоматизації, а також фахівцям служб внутрішніх комунікацій будинків, будівель і закладів. Звичайно найголовніше питання - застосування штекерного пристрої та електромонтаж для систем освітлення.

Аналітика

С. Квіт
Інноваційність як норма освітніх реформ
Я не ставив перед собою за мету запропонувати концепцією розвитку вищої освіти в Україні. Моя задача полягає в тому, щоб подивитися на нерішучі спроби реформування університетського життя раціональним поглядом. А також довести тезу про необхідність завершити почате, а потім вже користуватися результатами реформ, не нарікаючи на важке життя або, ще гірше, змирившися з очевидним — неприпустимим падінням якості наукових досліджень і освіти.

Відповіді на Ваші питання
Будьте в курсі всіх новинок порталу
Підпишіться на розсилання
E-mail:
  Підписатись
Повідомити про помилки
на сайті