Головна | Новини | Аналітика | Служба підтримки | Контакти | Про нас

ПАРТНЕРИ Науково-технічне Дослідницьке Школа підземної розробки Добір методів дослідження Огляд науково-технічних джерел Виробничо-регіональні Постановка промислових експериментів Аналіз проектних джерел Співавторство в патентах, ліцензіях ГМК: досягнення, проблеми та перспективи розвитку Збір промислових чинників і даних Моніторинг та мінімізація негативного впливу господарської діяльності залізорудних підприємств України на навколишнє природне середовище Видання спільних публікацій Освітні Уран Спільне виконання досліджень Спеціальні Науково-дослідні інститути Інформаційне Гірничодобувні підприємства Навчальні заклади Громадські організації БІБЛІОТЕКА Підручники Журнали Методички Автореферати

ПОДІЇ


освітні наукові виробничі

КОНКУРСИ


гранти стипендії премії нагороди

призи програми обміни студії

тренінги  стажуванння літні школи

ФОТОГАЛЕРЕЇ


науково-освітні та гірничовидобувні

центри України

КОНТАКТИ


koordinator_rudana
analitik_rudana
tehnolog_rudana
consultant_ua
gemmolog_rudana
innovacii_rudana
filolog_rudana
secretar_rudana


ПРОГРАМИ

ПОСИЛАННЯ


?????????????-?????????????? ????? «Seminar»

Главная 

Освітньо-науково-виробничий портал «Рудана»

Добір можливих методів дослідження

Інформація у стадії перекладу.

 


 

Якщо Ви бажаєте переглянути цю сторінку російською або англійською мовами, натисніть.

 

  


Зробити стартовою
Долучити до закладок
Пошук по порталу
Пошук по заголовках, описах, ключових словах сторінок
Пошук по заголовках, описах, ключових словах і тілу сторінок
Новини

2018-10-09
штекерні пристрої
Проектувальникам систем освітлення, дизайнерам-світлотехніків, просто дизайнерам, електрикам, монтажникам, інсталяторам систем автоматизації, а також фахівцям служб внутрішніх комунікацій будинків, будівель і закладів. Звичайно найголовніше питання - застосування штекерного пристрої та електромонтаж для систем освітлення.

Аналітика

Г.Г. Півняк
Алгоритм підготовки фахівців з гірництва
Закон України «Про вищу освіту» регламентує різноманітні траєкторії ступеневої підготовки фахівців з вищою освітою, в тому числі навчання за скороченим терміном на базі освітньо-кваліфікаційного рівня молодший спеціаліст. Випускники вищого навчального закладу першого рівня акредитації, які здобувають освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодший спеціаліст мають право продовжити навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр спорідненого напряму підготовки у вищих навчальних закладах III-IV рівнів акредитації за інтегрованими навчальними планами. Основна вимога до інтегрованих навчальних планів – забезпечення якості підготовки фахівців згідно з державними освітніми стандартами.

Відповіді на Ваші питання
Будьте в курсі всіх новинок порталу
Підпишіться на розсилання
E-mail:
  Підписатись
Повідомити про помилки
на сайті

?????????????-?????????????? ????? «Seminar»

??????????? ?????????????? ???????: ???????? ????? – ?? ?????, ? ????? ???? ??????!

????????????????? «??????»

Контактні особи по проекту:

Олег, e-mail: koordin@rudana.in.ua

Наталя, e-mail: romah-v@mail.ru

Page Rank Icon Rambler's Top100
Дизайн та підтримка: http://inter-biz.info/
Програмування: Пуляєв Ю.А.