Научный вестник НГУ 2003 г. №3
автор: Олег Хоменко
НАУКОВИЙ ВІСНИК
НАЦІОНАЛЬНОГО ГІРНИЧОГО УНІВЕРСИТЕТУ
НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЖУРНАЛ
ПРІОРИТЕТИ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ
СТРАТИГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ
МЕНЕДЖЕМЕНТ
МАРКЕТИНГ І ЛОГИСТИКА
Зміст
А.О. Задоя, Б. Шлюсарчик. Джерела переваг у сучасній глобальній світовій економіці
Є.В. Конура. Розвиток динамічної міжгалузевої моделі Леонтьєва
Ю.Є. Петруня. Домашні господарства як суб'єкти фондового ринку України
Ю.І. Пилипенко. Інноваційно-інвестиційний механізм економічного зростання та його специфіка в Україні
Л.Л. Палехова. Диагностика финансовой устойчивости предприятия для оценки стратегических перспектив
П.И. Пономаренко, Д.В. Кабаченко. Оценка и методы снижения риска в кредитной политике банков
В.П. Шпортько. До визначення та поліпшення загального показника економічної вигоди авансованого капіталу
В.І. Саллі, В.В. Ситній, В.І. Здрон. До рішення проблеми поліпшення структури шахтного фонду України
А.Г. Вагонова. Социально-экономические последствия добычи угля в Украине
А.Р. Ганієва. Інноваційні стратегії розвитку целюлозно-паперової промисловості України
Г.В. Козаченко. Стратегічне управління корпораціями
А.Э. Воронцова. Методология формирования конкурентоспособного потенциала предприятий
Т.Б. Решетилова. Ситуационный анализ в управлении риском деятельности предприятия
А.П. Мищенко. Состояние и новые подходы к разработке стратегии предприятия
В.І. Прокопенко, А.О. Кривошеєва. Управління витратами гірничо-збагачувального виробництва
А.М. Турило, АЛ. Турило. О выборе статического показателя (критерия)сравнительной экономической эффективности затрат
А.М. Мельникову О.А. Коваленко. Економічне проектування параметрів якості марганцеворудної сировини у умовах коливань попиту
Т.Б. Решетилова, А.Ф. Косолапое. Стратегическое планирование логистики снабжения промышленного предприятия
К.Ф. Ковальчук, А.Н. Ивашина. Моделирование стратегического планирования ферросплавного предприятия: оптимизация структуры рынков сбыта
В.Л. Ткаченко. Сучасні підходи до маркетингового управління
О.С. Тєлапов. Проблеми маркетингу в межах економіки регіону
P.P. Ларина. Логистика в создании эффективного организационно-экономического механизма управления трудовыми ресурсами
Л.А. Радкевич, Ю.С. Сушков. Формирование конкуренции торговых марок
Відомості про авторів
Дніпропетровськ 2003 |